Menu
Your Cart

Teslimat ve Kargo

Sanal mağazamızdan satın aldığınız ürünler anlaşmalı olduğumuz kargo firması olan Yurtiçi Kargo ve Nak kargo ile aynı gün kargo firmasına teslim edilmektedir. 1-2 iş günü içersinde, (www.modermo.com.tr) Modermo garantisiyle elinize ulaştırılacaktır. Anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları dışında ücretsiz ürün gönderimi yapamamaktayız.

ÖNEMLİ !

Aşağıda belirtilen ücretler talebiniz üzerine sizden kargo firmasının ek hizmet olarak talep edeceği ücretler dir.

Normal gönderimlerde sizden hiçbir ücret alınmaz, aşağıdaki ücretler talep edilemez.

2024 Ek Hizmetler ve Ücretleri

Yükseltilmiş Hizmet

Tanım

Fiyatlandırma


 


 


 

Zaman Aralığı Belirtilmiş Teslimat


* 10:00 - 12:00    

* 12:00 - 14:00     

* 14:00 - 16:00    

* 16:00 - 18:00    

 

Yurtiçi Kargo Yurt İçi Acil Express (Domestic Express) hizmetinde geçerli değildir.

 


Telefon İhbarlı, Randevulu Teslimat

 

Bu hizmet sayesinde alıcınız paketi teslim alacağı saat aralığını belirleyebilir. Yurtiçi Kargo, sizin adınıza alıcınızı telefon ile arayarak teslimat saatini aşağıda yer alan zaman aralığından seçilmesi ile belirlenen aralıkta alıcı adresine teslimat yapılmasını gerçekleştirecektir.

 

* 10:00 - 12:00    

* 12:00 - 14:00    

* 14:00 - 16:00    

* 16:00 - 18:00    

 

Yurtiçi Kargo Yurt İçi Acil Express (Domestic Express) hizmetinde geçerli değildir.

 


Kimlik Kontrollü Teslimat

 

Kimlik kontrollü teslimat sayesinde, gönderinizin etiket üzerinde belirtilen alıcıya teslim edildiğinden emin olabilirsiniz. Teslimat sırasında Yurtiçi Kargo, alıcının kimlik bilgilerini teslim tutanağına kaydedecektir. Bu hizmet, kişiye özel teslimat gerektiren gönderiler için ideal bir çözümdür.

 


SMS Hizmeti

 

Gönderinizin son durumu hakkında sizin ve/veya alıcınızın bilgilendirilmesini istediğinizde, Yurtiçi Kargo’nun otomatik SMS hizmetinden faydalanabilirsiniz. Bu hizmet ile alabileceğiniz bilgiler aşağıdaki gibidir:

 

 Gönderene en çok 2 SMS / Alıcıya en çok 2 SMS

 1.Teslim oldu bilgisi,

 2. Teslim edilemedi ise özel durum kodu bildirimi.


 

Sayımlı Teslimat

 

Bu servisle, gönderenin talimatıyla alıcıya teslim edilecek paketlerin içeriğinin alıcı adresinde irsaliyedeki adetlerle karşılaştırılarak teslimat yapılması sağlanır. Sayım sırasında kurye sadece hakemlik yapmaktadır.

 

.

Ek Uğrama

 

Yurtiçi Kargo, müşterilerimize daha iyi hizmet verebilmek için adreslere standart olarak 2 adet ücretsiz uğrama gerçekleştirmektedir. 2 uğrama sonrasında teslim edilemeyen paketler, göndericinin onayıyla şubeden teslim alınabilir veya ek uğrama hizmeti kullanılarak alıcı ile irtibata geçilip teslimatı gerçekleştirilir.

 


Adres Değişikliği Ek Hizmet Bedeli

Gönderinin yapıldığı alıcı adresi; gönderi hareketi sırasında değiştirilir ise gönderiye ait navlun bedelinin yarısı adres değişikliği ücreti olarak alınır.

Navlun ücretinin %50’si.

Uzak Bölge

Şehir merkezi dışında olan ve Yurtiçi Kargo tarafından Uzak Bölge listesinde belirtilen bölgelere yapılan gönderiler için Uzak Bölge ek ücreti alınmaktadır.

SİPARİŞİNİZİN TESLİM ADRESİ UZAK BÖLGE İSE  SİZE TARAFIMIZDAN BİLDİRİLECEKTİK.



ÖNEMLİ! www.modermo.com.tr mağazamızdan satın aldığınız ürünlerin müşteri kargoyu teslim almadan cayması durumunda gidiş ve dönüş kargo bedelini ödemekle yükümlüdür.

Siparişiniz, kredi kartı güvenlik onayı geldikten ve ödeme onayınız alındıktan sonra aynı gün içerisinde saat 14:00 kadar tamamlanmış alışverişleriniz kargoya verilmekte ve kargo firması tarafından belirtmiş olduğunuz teslimat adresine ve kişilere kimlik ibrazı ve imza karşılığı teslim edilmektedir. Siparişiniz kargoya verildikten sonra kargo firması tarafından (1-2) iş günü içerisinde teslim edilmektedir. Gün içerisinde saat 14:00 kadar vermiş olduğunuz siparişler aynı gün resmi tatil günlerinde ve hafta sonu verilen siparişlerde ise, tatili izleyen ilk iş gününde işleme alınmaktadır. 

www.modermo.com.tr’de yer alan tüm ürünlerin stok güncellemeleri sürekli yapılmaktadır. Nadiren de olsa sipariş ettiğiniz ürün o an itibariyle stoklarımızda bulunamıyorsa bundan dolayı bir gecikme yaşanılabilir. Böyle bir durumda size, irtibat numaranızdan veya e-posta aracılığıyla ulaşılarak gerekli bilgilendirme yapılacaktır. 

ÖNEMLİ! Anlaşmalı olduğumuz kargo şirketiyle yaptığımız teslimatlarda, lütfen paketin hasarlı olup olmadığını kontrol ediniz. Paket hasarlı ise, kargo firması yetkilisinin yanında açıp kontrol ediniz. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzun varsayıldığını unutmayınız. Ürün hasar görmüş ise teslim almayıp, kargo firma yetkilisine tutanak tutturunuz. Hasarlı ürün bilgisi tarafımıza ulaşır ulaşmaz, yeni ürün teslimat adresinize gönderilecektir. 

Faturanız, eğer teslimat adresi ve fatura adresi aynı ise mutlaka kolinin üzerinde yer alan şeffaf cep poşetinin içinde bulunacaktır. Teslimat adresiniz farklı fatura adresiniz farklı ise fatura adresine yapılmasını istediğiniz dosya kargosunun ücreti tarafınızdan ödenecektir.Siparişinizi teslim alırken koli üzerinde yer alan şeffaf cep poşetin içerisinde faturanızın bulunup bulunmadığını mutlaka kontrol ediniz. Eğer koli üzerinde faturanız yok ise kargo yetkilisine tutanak tutturunuz ve tarafımıza durumu bildiriniz. Faturanız kargo şubesinde bulunamazsa aslı gibidir kaşeli kopyasının tarafınıza gönderilmesi sağlanacaktır. 
 

Anlaşmalı olduğumuz kargo şirketi teslimat adresine  en fazla 2 kez teslimat götürmektedir. Daha sonra ürün tarafımıza iade gönderilmektedir.Ürün tarafımıza iade geldikten sonra talebiniz üzerine tekrar kargoya verildiği takdirde kargo ücreti tarafnıza ait olacaktır.  
İl, ilçe, merkezler ve mobil bölgeler dışında kalan yerlere ürün teslimatı yapılmamaktadır(köyler ve mücavir alanlar gibi). Teslimat yapılamayan bölgelerde ürün teslimi, şubeden gerçekleştirilmektedir. Teslimatlarda sorun yaşanmaması için bulunduğunuz adresin, köy veya kargo şirketlerinin teslimat yapamadığı mobil dışı bölgeler içerisinde olduğunu tarafımıza bildirmenizi rica ederiz.

 
Sipariş ettiğiniz ürünleri teslimat sırasında irsaliyesi ile karşılaştırarak kontrol ediniz. Eksik veya hasarlı ürün ile karşılaştığınızda kargo firması yetkilisine bildirmeniz ve tutanak tutturmanız gerekmektedir.